لیزر موهای زائد در اهواز

لیزر موهای زائد در اهواز مبحثی است که در این مقاله به آن می پردازیم. امروزه یکی از مهم ترین موردی که برای زیبایی پوست صورت و بدن انجام می شود. حذف موهای زائد است که به وسیله لیزر صورت می گیرد. لیزر اصطلاحی است که این روزها در مورد آن زیاد شنیده ایم. برخی آن را مانند معجزه می دانند. اگر آشنایی چندانی با لیزر و مزایا و عوارض آن ندارید، با ما همراه باشید.

 

لیزر موهای زائد در اهوازلیزر موهای بدن چگونه انجام می شود؟

برای لیزر کردن موها از فناوری نور استفاده می شود. دستگاه لیزر با انتشار پالس نور به ریشه مو سعی در حذف آن دارد. ریشه مو که از بین برود، امکان رشد مجدد آن وجود ندارد. به همین جهت موهای بدن به طور دائمی از بین می روند.

به طور کلی برای رشد مو سه مرحله لازم است. و موها در یک منطقه خاص از بدن هر کدام می توانند در یک زمان مشخص، در مراحل مختلف قرار بگیرند. فاصله داشتن جلسات لیزر درمانی بسیار مهم است. برای جلوگیری از رشد مجدد فولیکول های مو، لازم است لیزر موهای زائد در مرحله رشد فعال، رخ دهد.

تعداد جلسات لیزر

معمولا توصیه می شود برای نتیجه بخش بودن لیزر موهای زائد باید 6 تا 8 جلسه انجام شود. و به فاصله 40 تا 45 روز باشد.البته در بعضی افراد و بعضی از نواحی بدن لازم است تعداد جلسات بیشتری نیاز باشد. به طور مثال ناحیه بیکینی به دلیل رطوبت مداومی که دارد. دیرتر از بقیه نواحی بدن نسبت به لیزر نتیجه نهایی را نشان می دهد. همچنین ممکن است یک یا دو بار در سال به یک جلسه اضافی برای تمدید نیاز داشته باشید.

برای اینکه ریشه موها کاملا در برابر اشعه لیزر قرار بگیرند به هیچ عنوان نباید ریشه مو از پوست خارج شده باشد به همین علت در حین دوران درمان برای اصلاح ناحیه ای که لیزر شده است، باید از ژیلت استفاده شود.

آیا لیزر درد دارد؟

لیزر درد آنچنانی ندارد و مانند کشیده شدن یک تیکه پلاستیک روی پوست است. همچنین لیزر هیچگونه ضرری نیز ندارد. دردی شبیه به گزگز در حدی بسیار کم دارد. و اکثر کلینیک ها و تکنسین های مجاز به لیزر از روش های خنک کننده قبل و بعد از درمان استفاده می کنند. بی حس کردن پوست با استفاده از سیستم خنک کننده به طور قابل توجهی درد را در حین و بعد از حذف موهای زائد از بین می برد.

دکتر مهزاد احمدی

متخصص زنان و زایمان و جراح زیبایی زنان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *