هزینه لابیاپلاستی در اهواز

هزینه لابیاپلاستی در اهواز با توجه به معیارهای مشخصی تعیین می شود. برای انجام این عمل بایستی ابتدا معاینات و آزمایشات دقیقی بر روی ناحیه تناسلی زنانه انجام شده تا میزان انجام تغییرات مشخص گردد.
لابیاپلاستی به عملی زیبایی-ترمیمی گفته می شود که توسط آن، لابیاهای مینور (لب های داخلی ناحیه تناسلی زنانه) و همچنین در برخی مواقع لابیهای ماژور (لب های بیرونی اندام تناسلی زنانه) که بر اثر عوامل مختلف دچار تغییرات ظاهری شده اند، بریده شده و اندام تناسلی زنانه، ظاهری طبیعی و بدون ایراد خواهد داشت.

 

هزینه لابیاپلاستی در اهواز

تکنیک های متفاوت لابیاپلاستی در اهواز

با توجه به اینکه جراحان اهوازی از تخصص بسیار بالایی برخوردارند در نتیجه برای انجام لابیاپلاستی از دو تکنیک بسیار موثر استفاده می کنند. این شیوه ها به شدت موثر بوده و دارای استانداردهای بسیار بالای جهانی می باشند:
– تکنیک trim : در این تکنیک، ابتدا لب های داخلی و بیرون زدۀ واژن به طرفین کشیده شده تا کاملاً صاف شوند سپس یک برش از بالا تا پایین، سبب برداشته شده بیشتر اضافات آن خواهد شد.
– تکنیک wedge : در این تکنیک جراح لب های ناحیه تناسلی را به طرفین کشیده تا صاف گردند. سپس یک برش V شکل دقیقاً در وسط لب ها زده تا بین هر کدام از لابیاهای مینور، یک حفره به شکل V ایجاد گردد. سپس دو لبه بالایی و پایین را به یکدیگر متصل می کند.
هر کدام از این تکنیک ها، مزیت های خود را داشته و با توجه به تشخیص جراح و شرایط بیمار، یکی از آنها انتخاب و اجرا خواهد شد. هزینه لابیاپلاستی در اهواز نیز نهایتاً با توجه به همین شرایط تعیین می گردد.

مراحل مختلف برای تعیین هزینه لابیاپلاستی در اهواز

برای اینکه بدانید برای جراحی لابیاپلاستی در اهواز باید چه مقدار هزینه کنید بایستی در ابتدا به پزشک زنان مراجعه کرده تا معاینات دقیقی انجام شود. پس از این مرحله مشخص می شود که چه مقدار تغییرات بایستی بر روی لابیاها انجام شده و روز عمل تعیین خواهد شد.
در روز عمل نیز، با توجه به میزان تغییراتی که باید انجام گیرد نهایتاً 1 ساعت در اتاق عمل خواهد بود. البته لابیاپلاستی نیازی به بیهوشی کامل ندارد و توسط بی حسی موضعی انجام خواهد شد. پس از عمل نیز می توانید تقریباً با 1 ساعت استراحت به منزل باز گردید.
با توجه به اینکه در هر شخصی مقدار مشکل در لب های واژن متفاوت است، هزینه لابیاپلاستی در اهواز نیز متغیر خواهد بود اما می توان حدوداً مبلغی بین 3 تا 4.5 میلیون برای لابیاپلاستی در شرایط مختلف عنوان کرد.

 

دکتر مهزاد احمدی

متخصص زنان و زایمان و جراح زیبایی زنان

2 دیدگاه

    • دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *