لابیاپلاستی در اهواز

عمل های زیبایی-اصلاحی زنانه در انواع مختلف در اهواز به وفور انجام می شود. برخی از این عمل ها کمی خاص تر بوده و توسط متخصصین حاذق انجام می گردد. یکی از این جراحی ها لابیاپلاستی در اهواز است که در بهترین و کنترل شده ترین شرایط به صورت روزانه و کاملاً تخصصی انجام می شود.

 

لابیاپلاستی در اهواز
لابیاپلاستی به عمل زیبایی ناحیه تناسلی زنانه گفته می شود که در طی آن، ایرادات ظاهری و عملکردی این قسمت بهبود می یابد. گاهی برخی از بانوان به صورت مادرزادی دارای لب های بزرگ و بیرون زده در آلت تناسلی خود هستند که این بزرگی ممکن است در زمان ورزش کردن، نشست و برخاست، پوشیدن شلوارهای تنگ آنها را دچار مشکل نماید. گاهی نیز این عارضه به دلیل زایمان، کاهش ناگهانی وزن، افزایش وزن و مواردی از این دست ایجاد می شود.
همچنین گاهی عقب رفتن لب آلت تناسلی سبب بیرون زدگی کلیتوریس و اختلال در عملکرد این قسمت می شود. لابیاپلاستـی در اهـواز می تواند تمامی این مشکلات و عوارض را به خوبی رفع و اندام تناسلی زنانه را به عملکرد مناسب قبل از مشکل بازگرداند.

هزینه لابیاپلاستی در اهواز

این عمل توسط متخصص و جراح زنان انجام می شود و از آنجایی که هزینه ها شامل ویزیت و معاینات اولیه، بی حسی، انجام لیزر و برش قسمت های اضافی، بخیه و… است می توان هزینه ها را بر طبق نرخ های متعارف و منصفانه تعیین و مشخص نمود.

علت رشد لابیاهای مینور

ناحیه تناسلی زنانه با توجه به ظاهر خاص و عملکرد کاملاً متفاوت با مردان، گاهی ممکن است دچار مشکلات خاصی شده که البته با رشد خیره کننده و پیشرفت های علم پزشکی برای تمامی این مشکلات راه حل های دقیقی وجود دارد که بزرگ بودن بیش از اندازه لب های داخلی آلت تناسلی زنانه (بعنوان بیماری) و لابیاپلاستی (بعنوان راه حل) یکی از مهم ترین موارد زنانه می باشند.

لابیاهای مینور (لب های کوچک) داخل آلت تناسلی و بین لابیاهای ماژور (لب های بزرگ) قرار دارند . در حالت معمول، لابیاهای مینور نبایستی بیرونزدگی خاصی داشته و بایستی توسط لب های بزرگ پوشانده شوند، دلایل مختلفی را می توان برای بیش از اندازه بزرگ بودن لابیاهای مینور ناحیه تناسلی زنانه عنوان کرد از جمله:

  • وراثت (دختران از بدو تولد به همان شکل هستند)
  • دستکاری های بیمورد و عادت گونه دختران و زنان
  • رابطه جنسی مکرر و طولانی مدت
  • زایمان های طبیعی
  • برخی بیماری ها، صدمات، ضربات و حتی تصادفاتی که سبب آسیب به این ناحیه شوند

لابیاپلاستی در اهواز قادر است تمامی این ایرادات و عوارض را به سرعت و به راحتی در یک جراحیِ یک تا دو ساعته کاملاً رفع نماید. لابیاپلاستی در اهواز به کمک لیزر انجام می شود که بهترین، مطمئن ترین و سریع ترین جراحی زنانه به شمار می رود.

لابیاپلاستی در اهواز چند ساعت طول می کشد؟

برای انجام این عمل مهم، بیمار می بایستی حدوداً 1 تا 2 ساعت قبل از عمل در کلینیک حضور یابد تا اقدامات قبلی انجام شود. پس از انتقال به اتاق عمل، نیازی به بیهوشی کامل نیست و با بیهوشی موضعی می توان لابیاپلاستی را انجام داده و اصلاحات مورد نظر را به سرانجام رساند.
این عمل توسط لیزر انجام می شود به همین دلیل، بهبودی آن نیز بسیار سریع و فوری خواهد بود.

مراقبت های لازم پس از لابیاپلاستی در اهواز

بعد از انجام لابیاپلاستی بیمار بلافاصله مرخص شده اما بایستی اقدامات مراقبتی را به درستی انجام دهد:
– شستشوی محل مورد نظر با محلول ضدعفونی
– وارسی منظم
– پوشیدن دامن و یا شلوار بسیار راحت
– مصرف به موقع داروهای تجویز شده
– دوری از روابط جنسی به مدت 1 ماه
– عدم ورزش و حرکات سنگین حداقل به مدت 2 هفته و پس از آن هم، شروع با حرکات نرمشی بسیار سبک
– استفاده از توالت فرنگی
– مراجعه به موقع به متخصص برای معاینه های بعدی

احتمال بازگشت عوارض قبلی پس از لابیاپلاستی در اهواز

یکی از سوالات و ابهامات بسیار مهم بیشتر خانم هایی که اقدام به جراحی زیبایی واژن می کنند این است که آیا امکان دارد پس از انجام لابیاپلاستی و ترمیم شکل ظاهری واژن باز هم به چنین حالت و عارضه ای دچار شوند؟ و آیا بزرگ شدن و بیرون افتادگی مجدد لابیاهای مینور در آنها امکانپذیر است؟

ابتدا لازم به ذکر است که بزرگ بودن یا بزرگ شدن لب های داخلی آلت تناسلی زنانه می تواند چندین علت داشته باشد:

  • وراثت
  • زایمان
  • رابطه جنسی

بیشترین و موثرترین عواملی که سبب بزرگ شدن بیش از حد لابیاهای مینور در زنان می شوند همین چند علت هستند.

حال در چنین شرایطی، پس از انجام لابیاپلاستی در اهواز و بریدن اضافات لب های داخلی واژن (لابیاهای مینور) توسط جراح چنانچه باز هم شرایط سخت بر واژن تحمیل گردد یعنی رابطه جنسی طولانی مدت و بسیار سخت و همچنین زایمان های مکرر گاهی ممکن است این عارضه مجدداً روی دهد. اما در بیشتر موارد پس از انجام لابیاپلاستی و حتی روابط جنسی سخت و مکرر، بزرگ شدن و بیرون افتادگی لابیاهای مینور کمتر مشاهده شده است در نتیجه جای نگرانی از این بابت نیست.

 

لابیاپلاستی در اهواز

لابیاپلاستی در اهواز برای دختران باکره

دختران مجرد هم از قشرهای مهمی هستند که ممکن است بنا به شرایط نیاز به جراحی لابیاپلاستی داشته باشند. قبلتر عنوان کردیم که لابیاپلاستی در مواردی مانند بزرگ بودن لب های داخلی آلت تناسلی زنانه انجام می شود که هدف از آن کوچک کردن لابیاها، زیباتر شدن ناحیه، راحتی در نشست و برخاست و مواردی از این دست می باشد.

در مورد دختران باکره هم تمامی این موارد صدق می کند با این تفاوت که در زنان به دلایلی مانند رابطه جنسی و زایمان نیز چنین حالتی ایجاد می شود اما در دختران فقط به دلایل ژنتیکی و وراثتی، گاهی لابیاهای داخلی آلت تناسلی بزرگ بوده، دچار بیرون زدگی و ایجاد مشکلاتی مانند دیده شدن برجستگی از روی شلوارهای تنگ و مواردی از این دست خواهد شد. در چنین شرایطی بهترین راهکار انجام لابیاپلاستی ست.

برای انجام لابیاپلاستی در اهواز برای دختران باکره ابتدا بیهوشی موضعی انجام و جراحی آغاز می شود. از این جهت که ممکن است آسیبی به پرده بکارت وارد شود جای هیچ نگرانی نباید داشت زیرا جراح فقط با ناحیه بیرونی واژن سروکار خواهد داشت. پس از جراحی نیز، ظاهری بسیار ایدئال برای واژن و آلت تناسلی ایجاد خواهد شد.

علت‌های انجام لابیاپلاستی در اهواز

از جمله مواردی که اغلب باعث می‌شود بانوان به انجام عمل لابیاپلاستی متمایل شوند می‌توان به مواردی مثل عدم تقارن لابیا، بزرگی لابیا، بوی بد و مشکلات بهداشتی ناحیه واژن، احساس درد، ناراحتی در حین رابطه جنسی،  احساس ناخوشایند و ناراحتی در مواقع فعالیت های ورزشی و پوشیدن لباسهای تنگ، انحراف و پخش جریان ادراری، افزایش اعتماد به نفس و …  اشاره کرد.

 روشهای انجام عمل لابیاپلاستی در اهواز

تکنیک تریم: در این روش لب‌های مینور کلامپ می گردد و توسط پزشک متخصص برش داده می‌شود و در پایان با نخ قابل جذب بخیه زده می‌شود، این جراحی معمولا مدت کوتاهی طول می‌شد و کمتر از یک ساعت زمان می‌برد.

وج تکنیک: در این روش مانند روش قبل از برش استفاده می‌شود، با این تفاوت که در این روش با استفاده از برش 7 برش لابیا مینور انجام می‌شود و در نهایت لبه‌ها با نخ‎هایی که قابلیت جذب شدن به بدن را دارند، بخیه می‌شوند.

لیزر واژینال:  در این روش بافت لابیا به وسیله لیزر برش داده می‌شود و انعقاد خون هم به طور همزمان انجام می‌شود، بنابراین در این روش خونریزی کمتری وجود دارد و مناسب افرادی است که کم خونی دارند، در این روش نیاز به بخیه زدن نمی‌باشد، استفاده از این تکنیک‌ها محدودیت خاصی ندارد و هر کسی می‌تواند از این روش‌ها استفاده کنند و بستگی به تصمیم پزشک دارد که در نهایت کدام روش را انتخاب کند.

 مزایای لابیاپلاستی با لیزردر اهواز

در این روش همان طور که گفته شد خونریزی کمتر است، علاوه بر این تورم و درد بعد از عمل در این روش بسیار کمتر نسبت به روش جراحی است، دوره نقاهت و بهبودی هم نسبت به روش جراحی در روش لیزر سریع‌تر می‌باشد، از مزایای دیگر انجام لابیاپلاستی با لیزر می‌توان به این موارد اشاره کرد که جای جراحی یا جای عمل باقی نمی‌ماند و اینکه در لیزر بیهوشی انجام نمی‌شود بلکه با بی حسی موضعی لابیاپلاستی انجام می‌گردد و عمل به صورت سرپایی می‌باشد و در آن نیاز به بستری کردن نخواهد بود.

انواع لابیا

 ماژور: وظیفه پوشش و محافظت از نقطه‌های حساس و داخلی  آلت تناسلی مثل دهانه واژن، کلیتوریس و غیره بر عهده لابیای ماژور یا بیرونی است.

مینور: لابیا مینور یا داخلی از دو لایه پوست تشکیل گردیده است که در دو سمت دهانه  واژن قرار می‌گیرد و بین لابیا ماژور است.

سخن پایانی

حدود ۹۰ درصد بانوان از نتایج عمل لابیاپلاستی رضایت دارند و هیچ کدام اثرات منفی بر روی  رابطه جنسی یا زشت شدن ظاهر آلت تناسلی را گزارش نکرده‌اند و در اکثر مواقع لابیاپلاستی باعث افزایش زیبایی ظاهری واژن شده و در نتیجه رضایتمندی فرد را به همراه داشته است.

 

دکتر مهزاد احمدی

متخصص زنان و زایمان و جراح زیبایی زنان

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *