عمل زیبایی واژن در اهواز

عمل زیبایی واژن در اهواز یا لابیاپلاستی در اهواز به جراحی مهم و موثری گفته می شود که توسط آن، جراح اقدام به ایجاد تغییرات ملموس در واژن ناحیه تناسلی زنانه کرده و چنانچه ایرادی از نظر ظاهری و حتی کارکردی در این قسمت وجود داشته باشد در این عمل رفع خواهد شد.

عمل زیبایی واژن در اهواز

در اهواز این جراحی مهم توسط جراحان حرفه ای به شکلی کاملاً موثر و در بهترین شرایط انجام می شود.

دلایل انجام عمل زیبایی واژن در اهواز

واژن عضوی حساس در ناحیه تناسلی زنانه است که به دلایل مختلفی ممکن است نیاز به جراحی زیبایی داشته باشد. این دلایل را می توان اینگونه ذکر نمود:

• بزرگ بودن طبیعی لب های مینور (لب های داخلی)
  • بیرون زدگی غیرطبیعی لب های مینور به دلایل مختلف
  • دردناک بودن ناحیه در زمان رابطه جنسی
  • بزرگ تر بودن یکی از لب ها
  • ایجاد ناراحتی در زمان نشست و برخاست
  • مشخص بودن بزرگی لابیاها زمانی که شلوار تنگ و چسبان پوشیده می شود
  • درد زمان ورزش، پیاده روی و…
  • پخش شدن ادرار به شکلی ناراحت کننده

تمامی این موارد، گزینه هایی هستند که فرد را برای انجام جراحی زیبایی واژن در اهواز ترغیب می کنند.

چگونگی انجام عمل زیبایی واژن در اهواز

برای اینکه این جراحی مهم توسط متخصص زنان انجام شود ابتدا معاینه دقیقی بر روی واژن و لابیاها انجام شده تا میزان تغییرات مشخص گردد. لازم به ذکر است که این جراحی مهم زنانه نهایتاً در مدت زمانی 1 تا 1.5 ساعت انجام و برای این جراحی نیازی به بیهوشی کامل نیست بلکه با بیهوشی موضعی جراحی انجام می شود.

در طی جراحی، لابیاها و اضافات آنها به سمت بیرون و طرفین کشیده و ثابت می شوند سپس جراح به کمک لیزر اقدام به برش اضافات خواهد کرد.

استفاده از لیزر در عمل زیبایی واژن در اهواز

در اهواز از جدیدترین دستگاه های لیزر برای انجام لابیاپلاستی و زیبایی واژن استفاده می شود. این دستگاهها کاملاً جدید و بروز هستند و مزایای استفاده از آنها بسیار فراوان است از جمله:

• برش با لیزر از شدت خونریزی کاسته و همزمان با برشِ لابیاها، لبه برش خورده با حرارت لیزر به هم جوش خورده و خبری از خونریزی نخواهد بود.
  • نیازی به بخیه نیست
  • جای بخیه وجود ندارد
  • دوران نقاهت بسیار کمتری خواهید داشت
  • بهبودی کامل در چند روز حاصل می شود
  • عوارض بعدی مثل دردِ جای بخیه و… وجود ندارد.

عمل زیبایی واژن در اهواز برای دختران باکره

برخی از دختران باکره نیز در ناحیه تناسلی خود دچار بزرگ بودن لب های آلت تناسلی و نامناسب بودن ظاهر آن هستند به شکلی که هم در زمان نشست و برخاست دچار درد در این ناحیه شده و هم زمان پوشیدن لباس و شلوارهای تنگ که در این سنین برای آنها بسیار جذاب است دچار درد می شوند. بزرگی لب های مینور آلت تناسلی در دختران باکره همچنین می تواند سبب درد در زمان ورزش و تحرک، پیاده روی های دوستانه شود. جراحی زیبایی واژن دختران باکره می تواند به راحتی این عارضه را درمان کند.

در این جراحی مهم، ابتدا پزشک با دقت نسبت به معاینه ناحیه تناسلی و بررسی میزان بیرون زدگی لابیای مینور اقدام می کند. سپس روز جراحی مشخص خواهد شد. برخی دختران باکره و خانواده هایشان نگرانی هایی در مورد این عمل دارند. لازم به ذکر است که عمل زیبایی واژن در اهواز برای دختران باکره فقط با قسمت بیرونی واژن سروکار داشته و به هیچ عنوان به داخل واژن ورود نخواهد کرد زیرا نیازی به اینکار نیست و قرار است لب های آلت ترمیم و اصلاح شوند.

پزشک جراح توسط لیزر نسبت به برش قسمت های اضافی اقدام و ظاهر نامناسب آلت تناسلی دختران باکره اصلاح می شود.

مراقبت های مهم پس از عمل زیبایی واژن در اهواز

پس از جراحی واژن لازم است اقداماتی مناسب با دقت فراوان انجام شود تا واژن پس از جراحی به درستی بهبود یابد. به دلیل مرطوب بودن ناحیه واژن به شکل دائم و همچنین به دلیل شرایط آب و هوایی اهواز که سبب تعرق بسیار بیشتری می گردد لازم است زنان اهوازی چنانچه واژن خود را به تیغ جراح سپرده اند حتماً نسبت به رعایت موارد مهم مراقبتی پس از جراحی واژن اقدام کنند تا دچار دردسرهای بعد از عمل نشوند.

مهم ترین مراقبت ها پس از عمل زیبایی واژن در اهواز از این قرارند:

• تعویض روزانه لباس زیر
  • عدم استفاده از لباس زیر نایلونی زیرا به دلیل زبری می تواند سبب زخم ناحیه شود
  • عدم دستکاری بی مورد واژن جراحی شده
  • استفاده از کرم ها و لوسین هایی که توسط خود جراح توصیه شده اند
  • عدم برقرار رابطه جنسی تا 1 هفته پس از جراحی
  • دوری از انجام ورزش های سنگین و حرکات سنگین ورزشی
  • نپوشیدن لباس های خیلی تنگ در روزهای نخست پس از جراحی
  • در زمان استحمام، بیش از حد واژن شستشو و دستکاری نشود
  • تمامی داروها و توصیه های جراح به درستی مصرف و رعایت شوند.