تزریق چربی به واژن

تزریق چربی به واژن

در این مطلب در رابطه با تزریق چربی به واژن و کاربردهای آن توضیحاتی ارائه می گردد. یکی از مسائل اساسی و بسیار مهم برای خانم ها، شادابی و زیبایی ناحیه تناسلی به ویژه واژن است.

واژن با گذشت زمان و تحت تأثیر برخی عوامل نظیر یائسگی، افزایش سن، تغییرات هورمونی، زایمان های طبیعی، عوامل ارثی، رژیم های لاغری سنگین و سریع و بیماری ها دچار تغییراتی می شود که منجر به پیری پوست، افتادگی پوست، شل شدگی پوست و لاغری آن می گردد.

 

تزریق چربی به واژن

 

این تغییرات موجب از دست رفتن نشاط و زیبایی واژن، اثرات منفی بر روابط جنسی شخص و همچنین کاهش اعتماد به نفس خانم ها خواهد شد.

باید گفت تزریق چربی به لابیای ماژور یکی از روش های نوین پزشکی است که به برطرف نمودن این مشکل کمک می نماید و نهایتاً موجب ایجاد تغییراتی در واژن، روشن سازی واژن و از بین بردن چین و چروک واژن می گردد.

طبیعی و ایمن بودن این تکنیک و این مسئله که عوارض تزریق چربی به واژن بسیار معدود می باشد، این جراحی زیبایی را به یکی از پرطرفدارترین شیوه ها برای جوانسازی واژن تبدیل نموده است.

کاربردهای تزریق چربی به لابیای ماژور

امروزه تزریق چربی به لابیای ماژور یکی از نوین ترین و مناسب ترین تکنیک های جوانسازی واژن در دنیا محسوب می گردد. این شیوه را میتوان با اهداف متعددی انجام داد.

از جمله کاربردهای تزریق چـربی به واژن می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • رفع افتادگی و چین و چروک های پوست واژن
  • جوانسازی و زیبا سازی واژن
  • روشن سازی واژن
  • حجم دار کردن و تغییر سایز لابیای ماژور
  • سفت شدن پوست واژن
  • تنگ تر شدن واژن
  • برطرف نمودن عدم تناسب و عدم تقارن دو سمت واژن
  • درمان آتروفی واژن
  • برطرف نمودن خشکی واژن

تزریق چربی به واژن برای چه افرادی مناسب است؟

جوانانی که لابیای آنها خیلی لاغر است و تمایل دارند لابیاهای سفت تر و پرتری داشته باشند.

اشخاصی که ناحیه تناسلی آنان با گذشت زمان و افزایش سن دچار پیری، چین و چروک و افتادگی پوست شده است.

اشخاصی که لابیای نامتناسب و نامتقارن دارند.

کسانی که ظاهر لابیا آن ها بر اثر عارضه های ارثی کم حجم و لاغر است.

کسانی که ناحیه تناسلی آنها بر اثر زایمان طبیعی دچار تغییراتی شده است.

تزریق چربی به واژن در دختران

برخی از مشکلات ناحیه تناسلی زنانه مربوط به سن و سال نیست و می توان آنها را در تمامی سنین مشاهده کرد. کوچک بودن لابیای ماژور و یا صاف بودن آن نیز می تواند عارضه ای در بین تمامی سنین باشد.

در برخی از دخترهای جوان در سنین متفاوت نیز می توان این عارضه را مشاهده نمود اما برای انجام تزریق چـربی به واژن دختران برخی افراد ابهامات و نگرانی هایی دارند از جمله بکارت دخترها.

نکته بسیار مهم و ضروری که بایستی در این زمینه حتماً به آن اشاره نمود اینکه؛ در تزریـق چربـی به واژن هیچ کاری با قسمت داخلی واژن نداشته و دخترها هم می توانند این عمل زیبایی و اصلاحی را در ناحیه تناسلی خود انجام دهند.

این تزریق در لب های ماژور ( لب های بزرگ ) آلت تناسلی انجام شده و در نتیجه، هیچ نگرانی از آسیب به بکارت دخترها وجود نخواهد داشت.

همچنین دیگر نکته مهمی که باید در همین زمینه حتماً به آن اشاره نمود اینکه، بیشتر متقاضیان و کاندیداهای انجام تزریق چربی به واژن از بین خانم های متاهل و البته پا به سن گذاشته هستند زیرا در چنین شرایطی ست که لب های ماژور بر اثر عوامل مختلف مانند زایمان، یائسگی، تغییرات هورمونی و… نیاز به تزریق چربی پیدا می کنند.

عوارض احتمالی تزریق چربی در ناحیه تناسلی بانوان

وقتی می‌گوییم تزریق چربی، یعنی چربی های گرفته شده ی قسمتی از بدن، برای دیگر قسمت های بدن استفاده می‌شود. به همین دلیل تزریق چربی به واژن با بدن فرد کاملا سازگاری داشته و برای فرد هیچگونه خطری بدنبال ندارد. پس نگران حساسیت یا عارضه بر روی بدن خود نباشید. اما قبل از انجام تزریق چربی به واژن باید به این نکته دقت کنید که فرد مورد معاینه قرار گرفته باشد. این معاینه توسط متخصص زنان زایمان انجام شود. بعد از معاینه اگر عدم وجود عفونت اثبات شود، می توان به راحتی به تزریق چربی پرداخت. بهتر است بدانید در صورت وجود عفونت نمی شود از روش تزریق چربی برای جوان سازی واژن شما استفاده شود.

از آنجایی که هر عملی عوارض مربوط به خود را دارد تزریق چربی به واژن هم از این قاعده مستثنی نیست و این عوارض عبارتند از :

عفونت

ورم و التهاب

درد

تبدیل شدن چربی به کیست

نکته حائز اهمیت این است که اگر درد شما غیر قابل تحمل بوده است یا اینکه دچار عفونت شدید حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید.

مراحل تزریق چربی به واژن

در مرحله اول پزشک متخصص زنان باید فرد متقاضی را مورد بررسی و معاینه قرار دهد طبق تشخیص پزشک معالج معین می شود که حجم و میزان چربی برای تزریق چقدر باید باشد.

مراحل بعدی تزریق چربی به ناحیه تناسلی و واژن به شرح زیر می باشد.

ضدعفونی کردن نواحی مورد نظر

بی‌حسی موضعی نواحی مورد نظر

ایجاد سوراخ های کوچک بر روی پوست برای برداشت چربی

پاکسازی چربی های برداشته شده توسط آزمایشگاه

جداسازی مواد اضافی و کشیده شدن چربی ها به داخل سرنگ برای آماده کردن تزریق ژل

ضدعفونی و بی‌حسی موضعی ناحیه مورد نظر برای تزریق چربی در نقاط خاصی از واژن

 

تزریق چربی به واژن

هزینه تزریق چربی به واژن

در هر عملی، چه برای درمان و چه برای زیبایی هزینه بسیار مهم است. یکی از پرتکرارترین سوالات هم که افراد می‌خواهند درباره آن مطلع باشد مقدار هزینه‌ ای است که بابت تزریق ژل به واژن باید پرداخت کنند.

بهتر است بدانید هزینه‌ ی تمامی عمل‌ها اول از همه به مکانی که در آن عمل می کنید و بعد از آن به سابقه و تجربه دکتر متخصص بستگی دارد در مورد با تزریق چربی به واژن هم در مرحله اول مهارت متخصص زنان و بعد از آن وضعیت بیمار مهم است.

البته باید بدانید که برای تعیین تقریبی هزینه باید معاینه اولیه انجام شود. پس قبل از ویزیت هرگز نمی توانید مقدار هزینه دقیق این کار را بدانید .

 

دکتر مهزاد احمدی

متخصص زنان و زایمان و جراح زیبایی زنان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *