زنان و زایمان در اهواز

زنان و زایمان در اهواز یکی از مهمترین و با ارزش ترین شاخه ها و رشته های پزشکی ست که مسائل مربوط به سلامتی زنان را مورد بررسی، آزمایش، مراقبت و درمان قرار می دهد. بسیاری از شاخه های پزشکی به صورت تخصصی در حال فعالیت برای ایجاد سلامتی برای بیماران هستند اما در این بین برخی از گرایش ها، از اهمیت بسیار بالاتری برخوردارند. دکتر مهزاد احمدی یکی از بهترین پزشکان با توجه به تجریه و فعالیت های کاری در این زمینه در شهر اهواز هستند.

 

زنان و زایمان در اهواز
زنـان و زایمـان بررسی در مورد تمامی مسائل زنانه را در حیطه فعالیت خود خواهد داشت:

– زایمان طبیعی
– سزارین
– مراقبت های بارداری
– اختلالات دوران قاعدگی
– دردهای دوران قاعدگی
– سرطان دهانه رحم
– سرطان تخمدان
– عفونت های دستگاه تناسلی
– کیست تخمدان
روابط جنسی سخت و دارای مشکل (دردناک بودن)
– پیچ خوردگی تخمدان
– حاملگی خارج رحمی
– زایمان سخت
– پره اکلامپسی
– …
تعداد موارد و مراقبت های زیر نظر رشته زنان و زایمان در اهواز بسیار زیاد است و همین امر نشان از اهمیت بسیار بالای آن دارد.

عفونت های دستگاه تناسلی

برخی بیماری ها و مشکلات را شاید بتوان مادر دردها نامید. عفونت در دستگاه تناسلی زنانه نیز یکی از این بیماری هاست. این عفونت می بایستی توسط متخصص زنـان و زایمـان تشخیص و درمان مناسب آن تجویز گردد در غیر اینصورت ممکن است عفونت سبب سرایت به سایر نقاط، اختلال در عملکرد زنانه آلت تناسلی، فرزندآوری و حتی گاهی باروری شود.
دقت و مراقبت از این ناحیه بدن، وارسی های منظم، معاینه دقیق توسط پزشک از مواردی ست که حتماً می بایستی انجام شود تا کار به مراحل حادتر نرسد. در تمامی این مراحل، پزشک و متخصص زنان و زایمان در اهواز و متخصص نازایی خانم دکتر مهزاد احمدی در کنار بیماران بوده و در چنین شرایطی می توانند بهترین کمک باشند.

مراقبت های دوران بارداری و پس از آن

از دیگر مراحل بسیار سخت و حساس، دوران پیش از حاملگی، بارداری و نهایتاً وضع حمل مادران است که می بایستی همگی با دقت بسیار زیاد پیگیری شده و انجام شود وگرنه ممکن است مشکلات بزرگی ایجاد گردد. پزشک زنان و زایمان در اهواز از بررسی دوران قاعدگی تا اولین روزهای بارداری و ماههای بعد در کنار مادر بوده و شرایط را به خوبی کنترل می کند.
برای انجام زایمان نیز با توجه به وضعیت جسمانی مادر و نوزاد، یکی از شیوه های وضع حمل 1-زایمان طبیعی 2- سزارین توسط پزشک تشخیص داده شده و نهایتاً وضع حمل انجام می شود.
این موارد از بهترین و مهمترین خدمات حیاتی ست که در زمینه زنان و زایمان در اهواز توسط دکتر مهزاد احمدی به خانمها به صورت مستمر و در بهترین کیفیت ارائه می شود.

بهترین زایمان طبیعی

از قدیم الایام برای تمامی پزشکان و محققان، مثبت بودن زایمان طبیعی و فواید فراوان آن اثبات شده بود مگر در مواردی بسیار نادر که در پی راه حلی برای جایگزین کرد آن بودند. یکی از بهترین راه ها برای داشتن یک زایمان طبیعی، مراقبت های بسیار مناسب از روزهای اول بارداری و مراجعه به یک متخصص خوب در این زمینه است. دکتر مهزاد احمدی بعنوان بهترین متخصص زنان و زایمان اهواز می تواند در کنار تمامی مادران باردار بوده تا بتوانند راحت ترین و بی دردسرترین زایمان طبیعی را با توجه به شیوه های نوین پزشکی داشته باشند:

برخی از مادران بنا به دلایل متعدد از زایمان طبیعی فراری بوده و تمایل به انجام سزارین برای وضح حمل دارند اما توصیه دکتر مهزاد احمدی بعنوان متخصص زنان و زایمان در اهواز انجام زایمان به شکلی طبیعی ست مگر در مواردی که سلامتی مادر و نوزاد در خظر بوده و بتوان از شیوه هایی مانند سزارین استفاده نمود. زایمان طبیعی را می توان به کمک ایشان و با توجه به تخصص دکتر احمدی با خیالی راحت انجام داد.

توصیه های سلامتی متخصص زنان و زایمان در اهواز

مراقبت های دوران بارداری بسیار مهم است حتی مهم تر از آنچه تا به امروز تصور می کردید! دوران 9 ماهه و بسیار مهمی که می تواند سلامت نوزاد را تا آخر عمر تضمین کند در نتیجه متخصص زنان و زایمان سعی می کند با توجه به شرایط مادر و البته اقلیم مورد نظر، توصیه های مهم تغذیه ای، مراقبتی و بهداشتی را داشته باشد تا بهترین نتیجه برای مادر و فرزندش حاصل شود.

مهم ترین توصیه های دکتر مهزاد احمدی، حاذق ترین متخصص زنان و زایمان در اهواز موارد بسیار مهم زیر است که برای سلامتی مادر و نوزاد بسیار مهم وحیاتی می باشد:

  • مصرف غذاهای پرویتامین و انرژی زا در دوران بارداری
  • ورزش و نرمش مناسب
  • دوری از حرکات سنگین ورزشی در این دوران
  • دقت در تغذیه برای دوری از مسمومیت های غذایی خطرناک
  • استحمام به موقع و رعایت بهداشت فردی
  • استراحت کافی و آرامش مناسب
  • تفریح، شاد بودن و دریافت انرژی مثبت
  • مراجعه منظم به متخصص زنان و زایمان برای چکاپ دوره ای

چنانچه این موارد بسیار مهم را در دوران بارداری خود زیر نظر متخصص مهزاد احمدی رعایت کنید، بهترین و شیرین ترین دوران بارداری و البته سالم ترین فرزند نصیبتان خواهد شد.

درمان اختلالات قاعدگی توسط متخصص زنان و زایمان در اهواز

قاعدگی مرحله ای تکرار شونده و ماهانه در بین زنان و دختران است و وجود این چرخه نشان از روال طبیعی و درست بدن در زنان دارد. گاهی انجام این فرآیند یعنی دفع خون و لایه برداری از رحم زنان می تواند بنا به دلایل متعددی دچار اختلال شود. این اختلالات عبارتند از:

  • آمنوره (قطع خونریزی)
  • دیسمنوره (دردهای شدید و مکرر در دوران قاعدگی)
  • طولانی شدن دوره
  • کاهش دوره
  • اولیگومنوره یا پلی منوره (اختلال در طول مدت قاعدگی که می تواند از سه هفته تا پنج هفته ادامه داشته باشد)
  • خونریزی شدید
  • کاهش خونریزی

برای درمان هر کدام از این اختلالات توسط متخصص زنان و زایمان در اهواز می توان با توجه به نوع بیماری، سن بیمار و شرایط بالینی از روشی خاص و مرحله به مرحله استفاده کرد:

  • تغییر سبک زندگی
  • درمان دلایل زمینه ای
  • درمان دارویی
  • درمان جراحی ( که می تواند متنوع باشد: کورتاژ درمانی تشخیصی، هیسترکتومی، لاپاراسکوپی، جراحی باز شکمی)

متخصص زنان سعی می کند بهترین و موثرترین شیوه برای درمان فوری و کم دردسر در مورد مشکلات و بیماری های زنانه را انتخاب و بکار بندد.

 

دکتر مهزاد احمدی

متخصص زنان و زایمان و جراح زیبایی زنان

2 دیدگاه

    • دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *